Toimitus- ja palautusehdot

.

.

TOIMITUSKULUT

.

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikkiin yli 50€ tilauksiin.

Alle 50€ tilausten toimituskulut vaihtelevat asiakkaan valitseman toimitustavan mukaan.

.

Posti kuljettaa paketit noutopisteeseen/pakettiautomaattiin tai suoraan perille asiakkaan antaaman osoitteeseen  kotipakettina, kirjeenä ja pikkupakettina. Postin toimitusten hinta on toistaiseksi vain 4,00€. Postin Kotipaketti 8,00€.

Budbee kuljettaa paketit nopeasti suoraan kotiovelle tai oven taakse Etelä-Suomen alueella sijaitseviin osoitteisiin iltaisin työajan jälkeen. Hinta 8,00€. Ilmainen toimitus yli 50€ tilauksille. 

Schenker toimittaa paketit asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen (R-kioski tai K-market). Hinta 3,95€.

DHL Express kuljettaa tilaukset Suomen ulkopuolelle. Kansainvälisten kuljetusten hinta vaihtelee noin 10-20€ välillä.

Jos tilauksesi toimitetaan useammassa osassa, maksamme aina ylimääräiset toimituskulut.

.

TUOTTEIDEN TOIMITUS

Tilaus toimitetaan Suomessa suoraan kotiin kirjeellä tai pakettina (Posti, Budbee), Postin noutopisteeseen tai Postin pakettiautomaattiin. 

Lähetämme tilaukset tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Postin ja Budbeen  pakettien normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Schenkerin normaali toimitusaika on noin 2-4 arkipäivää. 

Kuljetusyhtiöt eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Etelä-Suomen, Turun ja Tampereen alueella Posti toimittaa paketteja SmartPOST-automaatteihin myös lauantaisin.

Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitus saattaa kestää hieman kauemmin. Jos sinulla on kysymyksiä paketin toimituksesta, olethan ensisijaisesti yhteydessä kuljetusyhtiöön.

Ilmoitathan meille, jos tilauksesi on hyvin kiireinen, niin pyrimme lähettämään sen sinulle mahdollisimman nopeasti. Voit kirjoittaa toimitukseen liittyviä toiveita kassalla kommenttikenttään.

.

TILAUKSEN SEURANTA

Jos tilauksesi toimitetaan pakettina, saat useimmiten meiltä sähköpostitse seurantatunnuksen. 

Seuraa Posti- ja SmartPOST-pakettien kulkua Postin seurannasta: täältä.

Saat Budbeelta tekstiviestilinkin, jonka kautta voit seurata paketin kulkua.

Seuraa Schenker-paketin kulkua Schenkerin seurannasta täältä.

.

TOIMITUSTAVAT – Ilmainen toimitus yli 50€ tilaukselle

.

Postipaketti tai kirje (4€)
Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Postin normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa Postista. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen ja noutaa paketin 7 vuorokauden sisällä. Pienet tilaukset lähetetään Priority-kirjeellä suoraan kotiin. Kirjepostiin mahtuvia (alle 3 cm korkuisia) tuotteita ovat mm. sheet maskit ja mustapäälaastarit. Priority-kirjeen normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää.

Postin pakettiautomaatti (4€)
Nouda tilauksesi Postin pakettiautomaatista. Normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestillä lokerokoodin, jolla pääset noutamaan tilauksen automaatista. Voit valita haluamasi automaatin kassalla tai toivoa automaattia kirjoittamalla toiveen kommenttikenttään. Noudathan paketin 7 vuorokauden sisällä, ettei Posti ehdi palauttaa sitä meille takaisin.

Posti Kotipaketti (8€)
Posti toimittaa tilauksesi kotiinkuljetuksella suoraan kotiovelle tai jättää paketin asiakkaan luvalla oven taakse. Saat Postilta ennen toimitusta tekstiviestin, johon vastaamalla voit valita haluamasi toimituspäivän ja -ajankohdan. 

Budbee -kotiinkuljetus (8€)
Budbee toimittaa tilaukset suoraan kotivoelle 1-2 vuorokaudessa. Tämä kuljetusvaihtoehto näkyy kassalla automaattisesti niille asiakkaille, jotka asuvat Budbeen toiminta-alueella (Etelä-Suomi). Budbee lähettää tekstiviestillä paketin seurantalinkin tai voit halutessasi seurata paketin etenemistä reaaliajassa myös Budbeen sovelluksesta. Tällöin tiedät olla kotona, kunhan paketti on saapumassa. Paketti voidaan tarvittaessa jättää myös oven taakse ilman asiakkaan kuittausta. 

Omniva tai DHL Express  (8-20€) Kansainvälisille toimituksille
Omnivan- ja DHL-toimitukset ovat käytössä parhaillaan vain tilauksille, jotka toimitetaan Suomen rajojen ulkopuolelle. Kansainvälisten kuljetusten hinta vaihtelee 8-20€ välillä. Omnivaan paketit saapuvat normaalisti postitoimistoon tai asiakkaan lähimpään noutopisteeseen. DHL toimittaa tilaukset kotiovelle tai noutopisteeseen. 

.

JÄLKITOIMITUSTUOTTEET

Näkyykö tuotteen kohdalla teksti: ”Ei varastossa, vain jälkitoimituksena.”? Tällöin tuotetta on normaalisti tulossa meille varastoon 1-2 viikon kuluessa. Lisätessäsi jälkitoimitustuotteen ostoskoriin, koko tilauksesi toimitetaan heti, kunhan tuote saapuu varastolle. Joissakin tapauksissa toimitamme muut tuotteet sinulle ensin ja jälkitoimitustuotteen erikseen joitakin viikkoja myöhemmin. Lähetäthän meille kommenttikenttään kassalla viestiä, jos muilla tilaamillasi tuotteilla on kiire.

Jos sinulla on mielessä jokin tilaukseen tai tuotteisiin liittyvä kysymys, voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: info@bearel.com

.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN/ MUUTTAMINEN

Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, et voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita alla olevien ehtojen mukaisesti.

.

VAIHTO / PALAUTUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi. Tarjoamme pitkän, 30 vuorokauden, vaihto- ja palautusajan tilauksesi vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sinettien avaamattomia. Ymmärräthän, että kootut setit ja kauneusboksit on palautettava kokonaisuudessaan, jolloin yksittäisiä tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa tai palauttaa. Jos palautettua tuotetta joudutaan siistimään, pidätämme tuotteen myyntihinnasta 50 % käsittelykuluja.

.

Saitko väärän tai virheellisen tuotteen?

Jos saat meiltä virheellisen tuotteen tai tuote on vioittunut kuljetuksessa, pyydämme ilmoittamaan siitä meille mahdollisimman pian. Vastaamme kaikkien virheellisten tuotteiden palautuskuluista ja lähetämme sinulle pikimmiten uuden tuotteen tilalle. Jos oikeaa tuotetta ei ole tapahtumahetkellä varastossa, hyvitämme asiakkaalle tuotteen hinnan.

.

Tilauksen/tuotteen palauttaminen

Jos haluat palauttaa sinulle saapuneen tilauksen, kerrothan palautuksesta meille aina ensin sähköpostitse: info@bearel.com.

Bearelilla on käytössä Postin palautuspalvelu. Yhden paketin palautusmaksu on 6,5 euroa. Asiakas vastaa palautusmaksusta niin, että se otetaan huomioon tuotevaihdon tai -palautuksen yhteydessä, kunhan paketti on palautunut meille takaisin.

Huomaathan, että noutamatta jätettyjä paketteja ei käsitellä palautuksina, ellet ole tehnyt siitä meille erillistä ilmoitusta. Tällöin tilauksen summaa ei poikkeustapauksia lukuunottamatta palauteta asiakkaalle. Tilausten toimitukset ja palautukset ovat iso kulu Bearelille etenkin silloin, kun paketti palautuu  ilman, että olemme tehneet siitä etukäteen ilmoitusta varastolle.

.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, sekä mielellään tilauksen mukana tullut pakkauslista.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen on vastuullasi. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.

.

Palautus kirjeellä (kaikki alle 3cm paksuiset tuotteet):

1. Kirjoita kirjekuoren päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie kirjekuori lähimpään Postin siniseen tai oranssiin kirjepostilaatikkoon.

.

Palautus Postin toimipisteeseen:

1. Kirjoita paketin päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään Postiin ja kerro tiskillä, että haluat palauttaa paketin Bearelille.

.

Palautus SmartPOST -pakettiautomaattiin:

1. Kirjoita pakettiin Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään SmartPOST-automaattiin 14 vuorokauden kuluessa paketin noutamisesta. Jos pakettiautomaatin määräaika (14 vrk) on kulunut, vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.

.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus 646146

Bearel Oy

Åkerlundinkatu 11 A

33100 Tampere

.

Rahapalautuksissa maksupalveluntarjoaja (Paytrail, Klarna tai Paypal) palauttaa summan tilillesi useimmiten muutaman arkipäivän sisällä.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi saapuu meille perille, joten säilytäthän Postilta saamasi palautuskuitin. Joskus palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä saattaa kestää jopa 14 päivää.

.

ONGELMATILANTEET

Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info@bearel.com.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla info@bearel.com tai soittamalla 045 670 2055, jos sinulla on kysyttävää palautusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa.

.

SAAT LISÄTIETOA ALLA OLEVIEN LINKKIEN TAKAA:

Yleiset sopimusehdot

Bearelin tietosuojakäytäntö / rekisteriseloste

.

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Kysy meiltä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@bearel.com

Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

.

.