Toimitus- ja palautusehdot

 

TOIMITUSKULUT

Tarjoamme ilmaisen toimituksen nyt kaikkiin yli 40€ tilauksiin.

Alle 40€ tilausten toimituskulut ovat toistaiseksi vain 3,94€ (Schenker-paketti) tai 4,49€ (postipaketti, pakettiautomatti, kirje). Pienet tilaukset on mahdollista postittaa kirjeellä.

Jos tilauksesi toimitetaan useammassa osassa, maksamme aina ylimääräiset toimituskulut.

 

TUOTTEIDEN TOIMITUS

Tilauksesi toimitetaan Postin toimipisteeseen, kirjepostilla suoraan kotiin, SmartPOST -pakettiautomaattiin tai lähimpään Schenkerin noutopisteeseen (R-kioski, K-Market).

Lähetämme tilaukset 1-3 arkipäivän kuluessa. Postin ja Schenkerin normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Kuljetusyhtiöt eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Etelä-Suomen, Turun ja Tampereen alueella Posti toimittaa paketteja SmartPOST-automaatteihin myös lauantaisin.

Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitus saattaa kestää hieman kauemmin.

Ilmoitathan meille, jos tilauksesi on hyvin kiireinen, niin pyrimme lähettämään sen sinulle mahdollisimman nopeasti. Voit kirjoittaa toimitukseen liittyviä toiveita kassalla kommenttikenttään.

 

TILAUKSEN SEURANTA

Jos tilauksesi toimitetaan pakettina, saat vahvistussähköpostissa meiltä seurantatunnuksen.

Seuraa paketin kulkua Postin seurannasta: täältä.

Seuraa Ärrä-paketin kulkua Schenkerin seurannasta: täältä.

Kun paketti on noudettavissa, voit noutaa sen halutessasi lähetystunnuksella ja henkilöllisyystodistuksella jo ennen noutopisteen tekstiviestillä saatavaa saapumisilmoitusta.

 

TOIMITUSTAVAT – Ilmainen toimitus yli 40€ tilaukselle

Postipaketti tai kirje (4,49€)
Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa Postista. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksesi ja noutaa paketin 7 vuorokauden sisällä. Pienet tilaukset voidaan lähettää Priority-kirjeellä suoraan kotiin. Kirjepostiin mahtuvia (alle 3 cm korkuisia) tuotteita ovat mm. sheet maskit ja mustapäälaastarit. Priority-kirjeen normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää.

SmartPOST -pakettiautomaatti (4,49€)
Nouda tilauksesi Postin pakettiautomaatista. Normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestillä lokerokoodin, jolla pääset noutamaan tilauksesi automaatista. Valitse haluamasi noutopiste kassalla. Noudathan paketin 7 vuorokauden sisällä, jotta Posti ei ehdi palauttaa pakettia takaisin meille.

Schenker-paketti tai kirje  (3,94€)

Schenker toimittaa tilauksesi lähimmälle R-kioskille tai K-Marketille, jotka kuuluvat Scenkerin noutopisteverkostoon. Normaali toimitusaika on 3 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kunhan tilaus on noudettavissa. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen. Valitse haluamasi noutopiste kassalla.

 

JÄLKITOIMITUSTUOTTEET

Näkyykö tuotteen kohdalla teksti: “Ei varastossa, vain jälkitoimituksena.”? Tällöin tuotetta on normaalisti tulossa meille varastoon 1-2 viikon kuluessa. Lisätessäsi jälkitoimitustuotteen ostoskoriin, koko tilauksesi toimitetaan heti, kunhan tuote saapuu varastolle. Joissakin tapauksissa toimitamme muut tuotteet sinulle ensin ja jälkitoimitustuotteen erikseen joitakin viikkoja myöhemmin. Lähetäthän meille kommenttikenttään kassalla viestiä, jos muilla tilaamillasi tuotteilla on kiire.

Jos sinulla on mielessä jokin tilaukseen tai tuotteisiin liittyvä kysymys, voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: info@bearel.com

 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN/ MUUTTAMINEN

Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan, kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, et voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita alla olevien ehtojen mukaisesti.

 

VAIHTO / PALAUTUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi. Tarjoamme pitkän, 30 vuorokauden, vaihto- ja palautusajan tilauksesi vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sinettien avaamattomia. Ymmärräthän, että kootut setit ja kauneusboksit on palautettava kokonaisuudessaan, jolloin yksittäisiä tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa tai palauttaa. Jos palautettua tuotetta joudutaan siistimään tai korjaamaan, pidätämme tuotteen myyntihinnasta 50 % käsittelykuluja.

 

Saitko väärän tai virheellisen tuotteen?

Mikäli saat meiltä virheellisen tuotteen tai tuote on vioittunut kuljetuksessa, pyydämme ilmoittamaan siitä meille mahdollisimman pian. Vastaamme kaikkien virheellisten tuotteiden palautuskuluista.

 

Tilauksen/tuotteen palauttaminen

Jos haluat palauttaa sinulle saapuneen tilauksen, kerrothan palautuksesta meille aina ensin sähköpostitse: info@bearel.com.

Bearelilla on käytössä Postin palautuspalvelu. Yhden paketin palautusmaksu on 6,5 euroa. Asiakas vastaa palautusmaksusta niin, että se otetaan huomioon tuotevaihdon tai -palautuksen yhteydessä, kunhan paketti on palautunut meille takaisin.

Huomaathan, että noutamatta jätettyjä paketteja ei käsitellä palautuksina, ellet ole tehnyt siitä meille erillistä ilmoitusta. Tällöin tilauksen summaa ei poikkeustapauksia lukuunottamatta palauteta asiakkaalle. Tilausten toimitukset ja palautukset ovat iso kulu Bearelille etenkin silloin, kun paketti palautuu  ilman, että olemme tehneet siitä etukäteen ilmoitusta varastolle.

 

Palautettavan tuotteen pakkaaminen

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, sekä mielellään tilauksen mukana tullut pakkauslista.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen on vastuullasi. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.

 

Palautus kirjeellä:

1. Kirjoita kirjekuoren päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie kirjekuori lähimpään siniseen, tai oranssiin kirjepostilaatikkoon.

 

Palautus Postin toimipisteeseen:

1. Kirjoita paketin päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään Postiin ja kerro tiskillä, että haluat palauttaa paketin Bearelille.

 

Palautus SmartPOST -pakettiautomaattiin:

1. Kirjoita pakettiin Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään SmartPOST-automaattiin 14 vuorokauden kuluessa paketin noutamisesta. Jos pakettiautomaatin määräaika (14 vrk) on kulunut, vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.

 

Palautusosoite:

Asiakaspalautus 867600

Bearel Oy

Pihatörmä 1 A 3krs

02240 Espoo

 

Rahapalautuksissa maksupalveluntarjoaja (Paytrail, Klarna tai Paypal) palauttaa summan tilillesi.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi saapuu meille perille, joten säilytäthän Postilta saamasi palautuskuitin. Joskus palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä saattaa kestää jopa 14 päivää.

 

ONGELMATILANTEET

Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info@bearel.com.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla info@bearel.com tai soittamalla 045 670 2055, jos sinulla on kysyttävää palautusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa.

 

 

SAAT LISÄTIETOA ALLA OLEVIEN LINKKIEN TAKAA:

Yleiset sopimusehdot

Bearelin tietosuojakäytäntö / rekisteriseloste

 

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Kysy meiltä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@bearel.com

Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

.

.