Toimitus- ja palautusehdot

TOIMITUSKULUT

Tarjoamme ilmaisen toimituksen nyt kaikkiin yli 50€ tilauksiin.

Alle 50€ tilausten toimituskulut ovat toistaiseksi vain 4€ (Postipaketti, SmartPOST-paketti, kirje) tai 3,95€ (Schenker-paketti). Pienet tilaukset on mahdollista toimittaa myös kirjepostilla.

Jos tilauksesi lähetetään useammassa osassa, maksamme aina ylimääräiset toimituskulut.

TUOTTEIDEN TOIMITUS

Tilauksesi toimitetaan Postin toimipisteeseen, kirjepostilla suoraan kotiin, SmartPOST -pakettiautomaattiin tai lähimpään Schenkerin noutopisteeseen (R-kioski, K-Market).

Lähetämme tilaukset 1-3 arkipäivän kuluessa. Postin ja Schenkerin normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Kuljetusyhtiöt eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Etelä-Suomen, Turun ja Tampereen alueella Posti toimittaa paketteja SmartPOST-automaatteihin myös lauantaisin.

Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitus saattaa kestää hieman kauemmin. Jos sinulla on kysymyksiä paketin toimituksesta, olethan ensisijaisesti yhteydessä kuljetusyhtiöön.

Ilmoitathan meille, jos tilauksesi on hyvin kiireinen, niin pyrimme lähettämään sen sinulle mahdollisimman nopeasti. Voit kirjoittaa toimitukseen liittyviä toiveita kassalla kommenttikenttään.

TILAUKSEN SEURANTA

Jos tilauksesi toimitetaan pakettina, saat useimmiten meiltä sähköpostitse seurantatunnuksen.

Seuraa Posti- ja SmartPOST-pakettien kulkua Postin seurannasta: täältä.

Seuraa Schenker-paketin kulkua Schenkerin seurannasta: täältä.

Kun paketti on noudettavissa, voit noutaa sen halutessasi lähetystunnuksella ja henkilöllisyystodistuksella jo ennen kuin saat noutopisteestä tekstiviestillä saapumisilmoituksen.

TOIMITUSTAVAT – Ilmainen toimitus yli 50€ tilaukselle

Postipaketti tai kirje (4€)
Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen ja noutaa paketin 7 vuorokauden sisällä. Pienet tilaukset voidaan lähettää kirjeellä suoraan kotiin. Kirjepostiin mahtuvia (alle 3 cm korkuisia) tuotteita ovat mm. sheet maskit ja mustapäälaastarit. Voit myös toivoa kirjetoimitusta kassan kommenttikenttään.

SmartPOST -pakettiautomaatti (4€)
Nouda tilauksesi Postin pakettiautomaatista. Normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestillä lokerokoodin, jolla pääset noutamaan tilauksesi automaatista. Valitse haluamasi noutopiste kassalla. Noudathan paketin 7 vuorokauden sisällä, jotta Posti ei ehdi palauttaa pakettia takaisin meille.

Schenker-paketti tai kirje  (3,95€)

Schenker toimittaa tilauksesi valitsemallesi R-kioskille tai K-Marketille, jotka kuuluvat Scenkerin noutopisteverkostoon. Normaali toimitusaika on 3 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kunhan tilaus on noudettavissa. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen. Valitse haluamasi noutopiste kassalla.

JÄLKITOIMITUSTUOTTEET

Näkyykö tuotteen kohdalla teksti: “Ei varastossa, vain jälkitoimituksena.”? Tällöin tuotetta on normaalisti tulossa meille varastoon 1-2 viikon kuluessa. Lisätessäsi jälkitoimitustuotteen ostoskoriin, koko tilauksesi toimitetaan heti, kunhan tuote saapuu varastolle. Joissakin tapauksissa toimitamme muut tuotteet sinulle ensin ja jälkitoimitustuotteen erikseen joitakin viikkoja myöhemmin. Lähetäthän meille kommenttikenttään kassalla viestiä, jos muilla tilaamillasi tuotteilla on kiire.

Jos sinulla on mielessä jokin tilaukseen tai tuotteisiin liittyvä kysymys, voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: info@bearel.com

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN/ MUUTTAMINEN

Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, et voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita alla olevien ehtojen mukaisesti.

VAIHTO / PALAUTUS

Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa tai palauttaa koko tilauksesi. Tarjoamme pitkän, 30 vuorokauden, vaihto- ja palautusajan tilauksesi vastaanottamisesta.

Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Tuotteen myyntipakkauksen tulee olla ehjä ja sinettien avaamattomia. Ymmärräthän, että kootut setit ja kauneusboksit on palautettava kokonaisuudessaan, jolloin yksittäisiä tuotteita ei ole mahdollista vaihtaa tai palauttaa. Jos palautettua tuotetta joudutaan siistimään, pidätämme tuotteen myyntihinnasta 50 % käsittelykuluja.

Saitko väärän tai virheellisen tuotteen?

Jos saat meiltä virheellisen tuotteen tai tuote on vioittunut kuljetuksessa, pyydämme ilmoittamaan siitä meille mahdollisimman pian. Vastaamme kaikkien virheellisten tuotteiden palautuskuluista ja lähetämme sinulle pikimmiten uuden tuotteen tilalle. Jos oikeaa tuotetta ei ole tapahtumahetkellä varastossa, hyvitämme asiakkaalle tuotteen hinnan.

Tilauksen/tuotteen palauttaminen

Jos haluat palauttaa sinulle saapuneen tilauksen, kerrothan palautuksesta meille aina ensin sähköpostitse: info@bearel.com.

Bearelilla on käytössä Postin palautuspalvelu. Yhden paketin palautusmaksu on 6,5 euroa. Asiakas vastaa palautusmaksusta niin, että se otetaan huomioon tuotevaihdon tai -palautuksen yhteydessä, kunhan paketti on palautunut meille takaisin.

Huomaathan, että noutamatta jätettyjä paketteja ei käsitellä palautuksina, ellet ole tehnyt siitä meille erillistä ilmoitusta. Tällöin tilauksen summaa ei poikkeustapauksia lukuunottamatta palauteta asiakkaalle. Tilausten toimitukset ja palautukset ovat iso kulu Bearelille etenkin silloin, kun paketti palautuu  ilman, että olemme tehneet siitä etukäteen ilmoitusta varastolle.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, sekä mielellään tilauksen mukana tullut pakkauslista.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen on vastuullasi. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.

Palautus kirjeellä (kaikki alle 3cm paksuiset tuotteet):

1. Kirjoita kirjekuoren päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie kirjekuori lähimpään Postin siniseen tai oranssiin kirjepostilaatikkoon.

Palautus Postin toimipisteeseen:

1. Kirjoita paketin päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään Postiin ja kerro tiskillä, että haluat palauttaa paketin Bearelille.

Palautus SmartPOST -pakettiautomaattiin:

1. Kirjoita pakettiin Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään SmartPOST-automaattiin 14 vuorokauden kuluessa paketin noutamisesta. Jos pakettiautomaatin määräaika (14 vrk) on kulunut, vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus 646146

Bearel Oy

Åkerlundinkatu 11 A

33100 Tampere

Rahapalautuksissa maksupalveluntarjoaja (Paytrail, Klarna tai Paypal) palauttaa summan tilillesi useimmiten muutaman arkipäivän sisällä.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi saapuu meille perille, joten säilytäthän Postilta saamasi palautuskuitin. Joskus palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä saattaa kestää jopa 14 päivää.

ONGELMATILANTEET

Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info@bearel.com.
Voit aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostilla info@bearel.com tai soittamalla 045 670 2055, jos sinulla on kysyttävää palautusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa.

SAAT LISÄTIETOA ALLA OLEVIEN LINKKIEN TAKAA:

Yleiset sopimusehdot

Bearelin tietosuojakäytäntö / rekisteriseloste

Etkö löytänyt vastausta kysymykseesi?

Kysy meiltä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: info@bearel.com

Vastaamme yhteydenottoihin mahdollisimman pian.

.

.