Yleiset sopimusehdot

SOPIMUSEHDOT BEAREL.FI

Sopimusehdot (tilaus- ja toimitusehdot) koskevat osoitteessa www.bearel.fi tehtyjä verkkokauppaostoksia ja ovat voimassa 15.6.2016 alkaen.

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Bearel Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

.

VERKKOKAUPPA

Bearel Oy (y-tunnus 2755864-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja jälleenmyyjille.

Verkkokaupan tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

.

TIEDOT BEAREL.FI -SIVUSTOLLA

Pyrimme olemaan mahdollisimman tarkkoja ja ilmoittamaan kaikki sivustolla näkyvät tiedot ja kuvat niin hyvin kuin mahdollista, saadaksesi mahdollisimman paljon totuudenmukaista tietoa tuotteesta ja sen saatavuudesta. Ilmoitathan meille, jos löydät puutteita verkkokaupassa.

Vaikka teemme parhaamme, kirjoitusvirheet ja epätarkkuudet ovat mahdollisia. Siksi pidätämme oikeuden korjata mahdollisia virheitä, epätarkkuuksia ja puutteita. Päivitämme myös sivuston tietoja ilman erillistä ilmoitusta. Bearel pidättää lisäksi oikeuden tilauksen peruuttamiseen tai muuttamiseen mahdollisten hinta- tai varastovirheiden vuoksi.

Kaikki kuvat ja tekstit sivustollamme ovat Bearel Oy:n, yhteistyökumppaneiden tai verkkokaupassa myytävien tuotemerkkien omaisuutta. Kuvien ja tietojen kopiointi tai käyttö kaupallisiin tarkoituksiin ilman Bearelin antamaa lupaa on kiellettyä. Jos lainaat sivustoltamme kuvia (esimerkiksi blogiisi) on se sallittua, kunhan muistat ilmoittaa kuvan ja/tai tekstin kohdalla ottaneesi sen verkkosivustoltamme. Lisääthän myös linkin kyseiseen tuotteeseen. Voit viitata kuvaamme seuraavasti: ”Kuva lainattu Bearel.fi -verkkokaupasta täältä (linkki kuvaan tai tektiin).”

Lue Bearelin tietosuojakäytännöstä täältä.

.

TILAUSEHDOT

TILAAMINEN

Asiakkaan on hyväksyttävä yleiset ehdot voidakseen tehdä tilauksen Bearel verkkokaupan kautta. Hyväksymällä yleiset sopimusehdot, asiakas sitoutuu noudattamaan sopimusehtoja ja vahvistaa lukeneensa tiedot, jotka koskevat henkilötietoja ja evästeitä sekä hyväksyy niiden käytön Bearelin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Asiakkaan on mahdollista tehdä tilaus osoitteessa www.bearel.fi tai sähköpostin välityksellä. Ostosopimus syntyy, kun Bearel on vahvistanut asiakkaan tilauksen ja asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Joskus verkkokaupan automaattinen tilausvahvistus ei pääse perille asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin. Tällöin asiakas voi varmistaa, että tilaus on päässyt perille lähettämällä sähköpostia Bearelille (info@bearel.com). Bearel vahvistaa tilauksen onnistuneen vastaamalla viestiin.

Jos olet tilannut tuotteen, joka on ehtinyt loppua verkkokaupastamme, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian sähköpostitse. Annamme sinulle arvion, milloin kyseistä tuotetta saadaan lisää varastoomme ja milloin tuote on mahdollista lähettää sinulle jälkitoimituksena. Vaihtoehtoisesti voimme hyvittää tuotteen hinnan tai halutessasi vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen.

.

MAKSAMINEN

Paytrail

Paytrail

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Maksamalla tilauksen Paytrailin kautta, hyväksyt Paytrail Oyj:n ehdot (y-tunnus: 2122839-7, Innova 2, Lutakonaukio 7, 40100 Jyväskylä).

Maksuvaihtoehdot:

– Kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksupainikkeet: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki.

– Lasku- ja osamaksupalvelut: Collector. Valitessasi tilauksen maksuvaihtoehdoksi Collector-laskun, saat tilaukselle korotonta maksuaikaa vähintään 14 vuorokauden ajan. Voit vastaanottaa tuotteet kotiin ja maksaa ne vasta muutaman viikon kuluttua. Collector lisää kaikille laskuille tällä hetkellä lisäkulun 2,95€/tilaus ja 3.8.2020 alkaen 3,80€/tilaus.

– Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express, Eurocard, Diners Club ja JCB.

– Mobiilimaksaminen: MobilePay.

Klarna checkout – TOISTAISEKSI EI KÄYTÖSSÄ

Klarna-lasku

Verkkokaupan toisena maksupalveuntarjoajana toimii Klarna Checkout, jonka kautta voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Klarna-lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia!

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

Paypal

Paypal-maksupalvelun kautta voit maksaa tilauksesi nopeasti ja helposti kirjautumalla sisään Paypal-tilillesi. Palvelun kautta voit maksaa myös normaalisti maksukorteilla ilman rekisteröitymistä Paypalin käyttäjäksi (Visa, Mastercard, American Express).

.

TOIMITUSEHDOT

TOIMITUSKULUT

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikiin yli 50€ tilauksiin.

Alle 50€ tilausten toimituskulut vaihtelevat asiakkaan valitseman toimitustavan mukaan.

Posti kuljettaa paketit noutopisteeseen/pakettiautomaattiin ja kotipaketit, kirjeet ja pikkupaketit suoraan perille asiakkaan antamaan osoitteeseen. Postin toimitusten hinta on toistaiseksi vain 4,00€. Postin Kotipaketti 8,00€.

Budbee kuljettaa paketit nopeasti suoraan kotiovelle tai oven taakse Etelä-Suomen alueella sijaitseviin osoitteisiin. Hinta 8,00€.

DHL Express kuljettaa tilaukset Suomen ulkopuolelle. Kansainvälisten kuljetusten hinta vaihtelee noin 10-20€ välillä.

.

Jos tilauksesi toimitetaan useammassa osassa, maksamme aina ylimääräiset toimituskulut.

.

TUOTTEIDEN TOIMITUS

Tilaus toimitetaan suoraan kotiin pakettina tai kirjepostilla, Postin tai DHL:n noutopisteeseen tai Postin/DHL:n pakettiautomaattiin.

Lähetämme tilaukset tavallisesti 1-3 arkipäivän kuluessa. Postin, Budbeen ja DHL:n normaali toimitusaika on 1-3 arkipäivää. Kuljetusyhtiöt eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin tai pyhäpäivinä. Etelä-Suomen, Turun ja Tampereen alueella Posti toimittaa paketteja pakettiautomaatteihin myös lauantaisin.

Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitus saattavat kestää hieman kauemmin.

Ilmoitathan meille, jos tilauksesi on hyvin kiireinen, niin pyrimme lähettämään sen sinulle mahdollisimman nopeasti. Voit kirjoittaa toimitukseen liittyviä toiveita kassalla kommenttikenttään.

Postipaketti tai kirje (4€)
Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Postin normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kun pakettisi on noudettavissa Postista. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen ja noutaa paketin 7 vuorokauden sisällä. Pienet tilaukset lähetetään Priority-kirjeellä suoraan kotiin. Kirjepostiin mahtuvia (alle 3 cm korkuisia) tuotteita ovat mm. sheet maskit ja mustapäälaastarit. Priority-kirjeen normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää.

Postin pakettiautomaatti (4€)
Nouda tilauksesi Postin pakettiautomaatista. Normaali toimitusaika on 2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestillä lokerokoodin, jolla pääset noutamaan tilauksen automaatista. Voit valita haluamasi automaatin kassalla tai toivoa automaattia kirjoittamalla toiveen kommenttikenttään. Noudathan paketin 7 vuorokauden sisällä, ettei Posti ehdi palauttaa sitä meille takaisin.

Posti Kotipaketti (8€)
Posti toimittaa tilauksesi kotiinkuljetuksella suoraan kotiovelle tai jättää paketin asiakkaan luvalla oven taakse. Saat Postilta ennen toimitusta tekstiviestin, johon vastaamalla voit valita haluamasi toimituspäivän ja -ajankohdan.

Budbee -kotiinkuljetus (8€)
Budbee toimittaa tilaukset suoraan kotivoelle 1-2 vuorokaudessa. Tämä kuljetusvaihtoehto näkyy kassalla automaattisesti niille asiakkaille, jotka asuvat Budbeen toiminta-alueella (Etelä-Suomi). Budbee lähettää tekstiviestillä paketin seurantalinkin tai voit halutessasi seurata paketin etenemistä reaaliajassa myös Budbeen sovelluksesta. Tällöin tiedät olla kotona, kunhan paketti on saapumassa. Paketti voidaan tarvittaessa jättää myös oven taakse ilman asiakkaan kuittausta.

DHL Express  (10-20€) Kansainvälisille toimituksille
DHL toimittaa paketit Eurooppaan nopeasti suoraan kotiovelle, oven taakse, noutopisteeseen tai haluamaasi pakettiautomaattiin. DHL-toimitus on käytössä parhaillaan vain tilauksille, jotka toimitetaan Suomen rajojen ulkopuolelle. Kansainvälisten kuljetusten hinta vaihtelee 10-20€ välillä.

.

JÄLKITOIMITUSTUOTTEET

Näkyykö tuotteen kohdalla teksti: “Ei varastossa, vain jälkitoimituksena.”? Tällöin tuotetta on normaalisti tulossa meille varastoon 1-2 viikon kuluessa. Lisätessäsi jälkitoimitustuotteen ostoskoriin, koko tilauksesi toimitetaan heti, kunhan tuote saapuu varastolle. Joissakin tapauksissa toimitamme muut tuotteet sinulle ensin ja jälkitoimitustuotteen erikseen joitakin viikkoja myöhemmin. Lähetäthän meille kommenttikenttään kassalla viestiä, jos muilla tilaamillasi tuotteilla on kiire.

Jos sinulla on mielessä jokin tilaukseen tai tuotteisiin liittyvä kysymys, voi aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: info@bearel.com

.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN / MUUTTAMINEN

Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan, kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, et voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita alla olevien ehtojen mukaisesti.

.

VAIHTO- JA PALAUTUS

Tilauksen/tuotteen palauttaminen

Jos haluat palauttaa sinulle saapuneen tilauksen, kerrothan palautuksesta meille aina ensin sähköpostitse: info@bearel.com.

Bearelilla on käytössä Postin palautuspalvelu. Yhden paketin palautusmaksu on 6,5 euroa. Asiakas vastaa palautusmaksusta niin, että se otetaan huomioon tuotevaihdon tai -palautuksen yhteydessä, kunhan paketti on palautunut meille takaisin.

Huomaathan, että noutamatta jätettyjä paketteja ei käsitellä palautuksina, ellet ole tehnyt siitä meille erillistä ilmoitusta. Tällöin tilauksen summaa ei poikkeustapauksia lukuunottamatta palauteta asiakkaalle. Tilausten toimitukset ja palautukset ovat iso kulu Bearelille etenkin silloin, kun paketti palautuu  ilman, että olemme tehneet siitä etukäteen ilmoitusta varastolle.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, sekä mielellään tilauksen mukana tullut pakkauslista.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen on vastuullasi. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.

Palautus kirjeellä:

1. Kirjoita kirjekuoren päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie kirjekuori lähimpään Postin kirjelaatikkoon.

Palautus Postin toimipisteeseen:

1. Kirjoita paketin päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään Postiin ja kerro tiskillä, että haluat palauttaa paketin Bearelille.

Palautus SmartPOST -pakettiautomaattiin:

1. Kirjoita pakettiin Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään SmartPOST-automaattiin 14 vuorokauden kuluessa paketin noutamisesta. Jos pakettiautomaatin määräaika (14 vrk) on kulunut, vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.

.

Palautusosoite:

Asiakaspalautus 646146 / Bearel Oy

Aleksis Kiven katu 13 D 21

33200 Tampere

.

Rahapalautuksissa maksupalveluntarjoaja (Paytrail, Klarna tai Paypal) palauttaa summan tilillesi.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi saapuu meille perille, joten säilytäthän Postilta saamasi palautuskuitin. Joskus palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä saattaa kestää jopa 14 päivää.

.

ONGELMATILANTEET

Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info@bearel.com.

Bearel ei vastaa vahingosta, jonka aiheuttaja on jokin ylivoimainen este. Ylivoimaisena esteenä tarkoitetaan ennalta arvaamatonta tekijää tai olosuhteiden muutosta, johon Bearelilla ei ole vaikutusmahdollisuutta. Bearel on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.

Mikäli sinulla on kysyttävää toimitusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa, voit aina ottaa meihin yhteyttä.

.

SAAT LISÄTIETOA ALLA OLEVIEN LINKKIEN TAKAA:

Bearelin tietosuojakäytäntö / rekisteriseloste