Yleiset sopimusehdot

 

SOPIMUSEHDOT BEAREL.FI

Sopimusehdot (tilaus- ja toimitusehdot) koskevat osoitteessa www.bearel.fi tehtyjä verkkokauppaostoksia ja ovat voimassa 15.6.2016 alkaen.

Näitä sopimusehtoja sovelletaan Bearel Oy:n ja sen asiakkaiden välisessä kauppasuhteessa.

 

VERKKOKAUPPA

Bearel Oy (y-tunnus 2755864-5) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille ja jälleenmyyjille.

Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

 

TIEDOT BEAREL.FI -SIVUSTOLLA

Pyrimme olemaan mahdollisimman tarkkoja ja ilmoittamaan sinulle kaikki sivustolla näkyvät tiedot ja kuvat niin hyvin kuin mahdollista, saadaksesi mahdollisimman paljon totuudenmukaista tietoa tuotteesta ja sen saatavuudesta. Ilmoitathan meille, jos löydät puutteita verkkokaupassa.

Vaikka teemme parhaamme, kirjoitusvirheet ja epätarkkuudet ovat mahdollisia. Siksi pidätämme oikeuden korjata mahdollisia virheitä, epätarkkuuksia ja puutteita sekä päivittää sivuston tietoja ilman erillistä ilmoitusta. Bearel pidättää myös oikeuden tilauksen peruuttamiseen, tai muuttamiseen mahdollisten hinta- tai varastovirheiden vuoksi.

Kaikki kuvat ja tekstit sivustollamme ovat Bearel Oy:n, yhteistyökumppaneiden tai verkkokaupassa myytävien tuotemerkkien omaisuutta. Kuvien ja tietojen kopiointi tai käyttö kaupallisiin tarkoituksiin ilman Bearelin antamaa kirjallista hyväksyntää on kiellettyä. Jos lainaat sivustoltamme kuvia (esimerkiksi blogiisi) on se sallittua, kunhan muistat ilmoittaa jokaisen kuvan ja/tai tekstin kohdalla ottaneesi sen verkkosivustoltamme. Lisääthän myös linkin kyseiseen tuotteeseen. Voit viitata kuvaamme seuraavasti: ”Kuva lainattu Bearel.fi -verkkokaupasta täältä (linkki kuvaan tai tektiin).”

 

Voit lukea Bearelin tietosuojakäytännöstä täältä.

 

TILAUSEHDOT

 

TILAAMINEN

Asiakkaan on hyväksyttävä yleiset ehdot voidakseen tehdä tilauksen bearel.fi -verkkosivuston kautta. Hyväksymällä yleiset sopimusehdot, asiakas sitoutuu noudattamaan sopimusehtoja ja vahvistaa lukeneensa tiedot, jotka koskevat henkilötietoja ja evästeitä sekä hyväksyy niiden käytön Bearelin tietosuojakäytännön mukaisesti.

Asiakkaan on mahdollista tehdä tilaus osoitteessa www.bearel.fi tai sähköpostin välityksellä. Ostosopimus syntyy, kun Bearel on vahvistanut asiakkaan tilauksen ja asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Joskus verkkokaupan automaattinen tilausvahvistus ei pääse perille asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiin. Tällöin asiakas voi varmistaa, että tilaus on päässyt perille lähettämällä sähköpostia Bearelille (info@bearel.com). Bearel vahvistaa tilauksen onnistuneen vastaamalla viestiin.

Jos olet tilannut tuotteen, joka on ehtinyt loppua verkkokaupastamme, ilmoitamme sinulle siitä mahdollisimman pian sähköpostitse. Annamme sinulle arvion, milloin kyseistä tuotetta saadaan lisää varastoomme ja milloin tuote on mahdollista lähettää sinulle jälkitoimituksena. Vaihtoehtoisesti voimme hyvittää sinulle tuotteen hinnan tai halutessasi vaihtaa tuotteen toiseen tuotteeseen.

 

MAKSAMINEN

 

Klarna Checkout -palvelun avulla voit helposti, joustavasti ja turvallisesti tehdä ostoksia netissä. Vastaamalla muutamaan helppoon kysymykseen tunnistaudut palvelussa kätevästi ja voit valita sinulle parhaiten sopivan maksutavan.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat Lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit – kaikki yhtä turvallisia!

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun. Löydät asiakaspalvelun yhteystiedot, Oma Klarna -palvelun ja muuta hyödyllistä tietoa osoitteesta https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu

 

Paypal -maksupalvelun kautta voit maksaa tilauksesi nopesti ja helposti kirjautumalla sisään Paypal-tilillesi. Palvelun kautta voit maksaa myös normaalisti maksukorteilla ilman rekisteröitymistä Paypalin käyttäjäksi (Visa, Mastercard, American Express).

 

TOIMITUSEHDOT

 

TOIMITUSKULUT

Tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikiin yli 45€ tilauksiin.

Alle 45€ tilausten toimituskulut ovat toistaiseksi vain 3,94€ (Ärrä-paketti) tai 4,49€ (postipaketti, pakettiautomatti, kirje).

Jos tilauksesi toimitetaan useammassa osassa, maksamme aina ylimääräiset toimituskulut.

 

TUOTTEIDEN TOIMITUS

Tilauksesi toimitetaan Postin toimipisteeseen, kirjepostilla suoraan kotiin, SmartPOST -pakettiautomaattiin tai lähimmälle R-kioskille.

Lähetämme tilaukset 1-3 arkipäivän kuluessa. Postin ja Schenkerin normaali toimitusaika on 2-3 arkipäivää. Kuljetusyhtiöt eivät kuljeta paketteja viikonloppuisin ja pyhäpäivinä. Etelä-Suomen, Turun ja Tampereen alueella Posti toimittaa paketteja SmartPost-automaatteihin myös lauantaisin.

Huomioithan, että kampanjapäivinä, juhlapyhinä ja poikkeustapauksissa meidän pakkaaminen ja kuljetusyhtiöiden toimitus saattavat kestää hieman kauemmin.

Ilmoitathan meille, jos tilauksesi on hyvin kiireinen, niin pyrimme lähettämään sen sinulle mahdollisimman nopeasti. Voit kirjoittaa toimitukseen liittyviä toiveita kassalla kommenttikenttään.

 

Postipaketti tai kirje (4,49€)
Nouda tilauksesi Postin palvelupisteestä. Normaali toimitusaika 2 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kunhan paketti on noudettavissa Postista. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen ja noutaa paketin 7 vuorokauden sisällä. Pienet tilaukset lähetetään Priority-kirjeellä suoraan kotiin. Kirjepostiin mahtuvia (alle 3 cm korkuisia) tuotteita ovat mm. sheet maskit ja mustapäälaastarit. Normaali toimitusaika 2-3 arkipäivää.

SmartPOST -pakettiautomaatti (4,49€)
Nouda tilauksesi Postin pakettiautomaatista. Normaali toimitusaika 2 arkipäivää. Saat Postilta tekstiviestillä lokerokoodin, jolla pääset noutamaan tilauksen automaatista. Voit toivoa haluamaasi pakettiautomaattia kassan kommenttikenttään. Noudathan paketin 7 vuorokauden sisällä, ettei Posti ehdi palauttaa sitä meille takaisin.

Schenker-paketti tai kirje  (3,94€)

Schenker toimittaa tilauksesi lähimmälle R-kioskille tai K-Marketille. Normaali toimitusaika 3 arkipäivää. Saat tekstiviestin, kunhan tilaus on noudettavissa. Muistathan ottaa mukaan henkilöllisyystodistuksen.

Jos haluat tilauksesi johonkin tiettyyn noutopisteeseen, kerro siitä meille kassan kommenttikenttään.

 

JÄLKITOIMITUSTUOTTEET

Näkyykö tuotteen kohdalla teksti: “Ei varastossa, vain jälkitoimituksena.”? Tällöin tuotetta on normaalisti tulossa meille varastoon 1-2 viikon kuluessa. Lisätessäsi jälkitoimitustuotteen ostoskoriin, koko tilauksesi toimitetaan heti, kunhan tuote saapuu varastolle. Joissakin tapauksissa toimitamme muut tuotteet sinulle ensin ja jälkitoimitustuotteen erikseen joitakin viikkoja myöhemmin. Lähetäthän meille kommenttikenttään kassalla viestiä, jos muilla tilaamillasi tuotteilla on kiire.

Jos sinulla on mielessä jokin tilaukseen tai tuotteisiin liittyvä kysymys, voi aina ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: info@bearel.com

 

TILAUKSEN PERUMINEN / MUUTTAMINEN

Jos olet tilannut meiltä tuotteita, mutta haluatkin perua tilauksen, ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse mahdollisimman pian. Tilaus on mahdollista peruuttaa ja siihen on mahdollista tehdä muutoksia niin kauan, kuin tilaus ei ole vielä lähtenyt varastoltamme. Jos olemme jo ehtineet lähettää tilauksesi, et voi enää tehdä siihen muutoksia. Vastaanotettuasi tilauksen, sinulla on oikeus vaihtaa tai palauttaa saamiasi tuotteita alla olevien ehtojen mukaisesti.

 

VAIHTO- JA PALAUTUS

 

Tilauksen/tuotteen palauttaminen

Jos haluat palauttaa sinulle saapuneen tilauksen, kerrothan palautuksesta meille aina ensin sähköpostitse: info@bearel.com.

Bearelilla on käytössä Postin palautuspalvelu. Yhden paketin palautusmaksu on 6,5 euroa. Asiakas vastaa palautusmaksusta niin, että se otetaan huomioon tuotevaihdon tai -palautuksen yhteydessä, kunhan paketti on palautunut meille takaisin.

Huomaathan, että noutamatta jätettyjä paketteja ei käsitellä palautuksina, ellet ole tehnyt siitä meille erillistä ilmoitusta. Tällöin tilauksen summaa ei poikkeustapauksia lukuunottamatta palauteta asiakkaalle. Tilausten toimitukset ja palautukset ovat iso kulu Bearelille etenkin silloin, kun paketti palautuu  ilman, että olemme tehneet siitä etukäteen ilmoitusta varastolle.

 

Palautettavan tuotteen pakkaaminen

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä mielellään tilauksen mukana tullut pakkauslista.

Palautettavan tuotteen pakkaaminen on vastuullasi. Tuotteet tulee pakata huolellisesti, jotta ne eivät vahingoitu kuljetuksessa.

 

Palautus kirjeellä:

1. Kirjoita kirjekuoren päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie kirjekuori lähimpään Postin kirjelaatikkoon.

 

Palautus Postin toimipisteeseen:

1. Kirjoita paketin päälle Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään Postiin ja kerro tiskillä, että haluat palauttaa paketin Bearelille.

 

Palautus SmartPOST -pakettiautomaattiin:

1. Kirjoita pakettiin Bearelin palautusosoite (alla) ja vasempaan reunaan lähettäjän (sinun oma) osoite.

2. Vie paketti lähimpään SmartPOST-automaattiin 14 vuorokauden kuluessa paketin noutamisesta. Jos pakettiautomaatin määräaika (14 vrk) on kulunut, vie paketti lähimpään Postin toimipisteeseen.

 

Palautusosoite:

Asiakaspalautus

Bearel Oy

Matinraitti 14 F 45

02230 Espoo

 

Kunhan olemme vastaanottaneet palautuksesi, lähetämme sinulle palautusvahvistuksen sähköpostitse. Rahapalautuksissa Klarna palauttaa summan tilillesi.

Muistathan, että sinä olet asiakkaana vastuussa siitä, että palautuksesi saapuu meille perille, joten säilytäthän Postilta saamasi palautuskuitin. Joskus palautuksen vastaanottamisessa ja käsittelyssä saattaa kestää jopa 14 päivää.

 

 

ONGELMATILANTEET

Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme: info@bearel.com.

Bearel ei vastaa vahingosta, jonka aiheuttaja on jokin ylivoimainen este. Ylivoimaisena esteenä tarkoitetaan ennalta arvaamatonta tekijää tai olosuhteiden muutosta, johon Bearelilla ei ole vaikutusmahdollisuutta. Bearel on velvollinen ilmoittamaan asiakkaalle ylivoimaisesta esteestä viivytyksettä.

Mikäli sinulla on kysyttävää toimitusehdoista tai jokin muu asia askarruttaa, voit aina ottaa meihin yhteyttä.

 

SAAT LISÄTIETOA ALLA OLEVIEN LINKKIEN TAKAA:

Bearelin tietosuojakäytäntö / rekisteriseloste